Prijzen vergelijken Eenvoudig te bestellen

PIXMY - Piano Keyboard - 61Keys Maat M - MP5 - Digitale Piano - Keyboard Piano - Elektrische Piano - Elektronisch Orgel - Keyboard Piano Muziekinstrument 61 Toetsen Kinderen

€ 54,00

Helaas is er geen korte omschrijving van PIXMY - Piano Keyboard - 61Keys Maat M - MP5 - Digitale Piano - Keyboard Piano - Elektrische Piano - Elektronisch Orgel - Keyboard Piano Muziekinstrument 61 Toetsen Kinderen beschikbaar. De titel of de afbeelding geeft je wellicht voldoende informatie over dit product en scroll naar beneden voor meer informatie over PIXMY - Piano Keyboard - 61Keys Maat M - MP5 - Digitale Piano - Keyboard Piano - Elektrische Piano - Elektronisch Orgel - Keyboard Piano Muziekinstrument 61 Toetsen Kinderen. Heb je toch meer informatie nodig dan kan je altijd even contact met ons opnemen. ... Lees meer

Product kopen
Beste prijs: € 54,00 bij Bol·com Categorie: Merk:

Productomschrijving

Dit elektronische keyboard is ideal geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar tot 13 jaar oud. Dit keyboard (of deze piano) heeft 61 toetsen, beschikt over een microfoon, en kan worden aangesloten op een USB-stroom verziening. De speaker geeft krachtig geluid en is in volume aanpasbaar. Daarnaast kunt u de speelsnelheid veranderen en beschikt het keyboard over 10 verschillende demo’s, 16 verschillende muziekgeluiden, en 16 verschillende ritmes. Het perfecte cadeau voor kinderen!

VOORDELEN:
✔️ Ideale cadeau voor kinderen
✔️ 10 demo’s, 16 muziektonen, 16 ritmes
✔️ Aanpasbaar volume en speelsnelheid
✔️ Opnamemogelijkheid
✔️ Incl. microfoon

TECHNISCHE DETAILS:
Aantal toetsen: 61 toetsen
Materiaal: ABS Plastic
Afmeting: 60cm*18cm*6cm
Gewicht: 950g
Geschikt voor: kinderen 3-13 jaar
Batterijen: 4x AA (niet meegeleverd)
USB-ingang: Nee
Audio-ingang: Nee
Mic-ingang: Ja
Garantie: 1 jaar
Taal handleiding: Engels

De PIXMY - Piano Keyboard - 61Keys Maat M - MP5 - Digitale Piano - Keyboard Piano - Elektrische Piano - Elektronisch Orgel - Keyboard Piano Muziekinstrument 61 Toetsen Kinderen van PIXMY Video Photo is het ideale product om je fotografie naar een hoger niveau te tillen. Via FotografieVergelijk.nl kan je eenvoudig PIXMY - Piano Keyboard - 61Keys Maat M - MP5 - Digitale Piano - Keyboard Piano - Elektrische Piano - Elektronisch Orgel - Keyboard Piano Muziekinstrument 61 Toetsen Kinderen bestellen bij de goedkoopste leverancier. Met een product van het merk PIXMY Video Photo verzeker je jezelf van goede kwaliteit.