Prijzen vergelijken Eenvoudig te bestellen

Olympus Pen E-PL9 + M.Zuiko Digital 14-42 mm F3.5-5.6 II EZ Pancake Kit (blauw)

€ 649,00

Helaas is er geen korte omschrijving van Olympus Pen E-PL9 + M.Zuiko Digital 14-42 mm F3.5-5.6 II EZ Pancake Kit (blauw) beschikbaar. De titel of de afbeelding geeft je wellicht voldoende informatie over dit product en scroll naar beneden voor meer informatie over Olympus Pen E-PL9 + M.Zuiko Digital 14-42 mm F3.5-5.6 II EZ Pancake Kit (blauw). Heb je toch meer informatie nodig dan kan je altijd even contact met ons opnemen. ... Lees meer

Product kopen
Beste prijs: € 649,00 bij Calumet Photographic Categorie: Merk:

Productomschrijving

PEN E-PL9 met M.Zuiko Digital 14-42mm F3.5-5.6 II EZ Pancake van OlympusSnelle beeldprocessor TruePic VIIIBeeldstabilisatie4K-videoBluetooth en Wi-FiBediening van de camera met smartphoneKantelbaar touchscreenIngebouwde flitserGeschikt voor portretfotografieHoewel steeds meer mensen naar hun smartphone grijpen om foto's te maken, zijn de voordelen van echte camera's door hun progressie ongekend. De Olympus PEN E-PL9 zet een grote stap met haar verbluffende uiterlijk, bewezen kwaliteit en ongelooflijke creatieve mogelijkheden. Dankzij touchbediening en de Advanced Photo modus is de bediening eenvoudiger dan ooit.Deze kleine beauty is compatibel met de alom geprezen M.Zuiko lenzen line-up, die uit meer dan 20 verschillende objectieven bestaat, waaronder de superieure M.Zuiko Digital 45mm F1.8, die uitermate geschikt is voor portretten met een verbluffende scherpte en een natuurlijk bokeh.Filmliefhebbers kunnen nu hun voordeel halen uit de in de camera ingebouwde beeldstabilisatie, gecombineerd met 4K video resolutie.Kom je licht tekort, dan in de ingebouwde flitser een uitermate geschikt hulpmiddel en beschik je altijd over die extra boost van licht. Kun je niet wachten om je nieuwste creaties met vrienden te delen, dan kun je eenvoudig je camera via Bluetooth of Wi-fi met je smartphone verbinden en je foto's de wijde wereld insturen.De Olympus PEN E-PL9 is beschikbaar in wit, zwart en bruin.Expressie… daar draait het om!De uitbreiding van extra functies en mogelijkheden gaat vaak gepaard met onwerkbare menu's waar geen eind aan lijkt te komen. Olympus doorbreekt deze grens. Middels het touchscreen kun je nu eenvoudig creatieve opties selecteren, voordat je met traditionele settings aan de slag gaat. Zo kun je bijvoorbeeld vanuit de AUTO modus eenvoudig je programma kiezen en middels sliders je instellingen aanpassen. Het kantelbare scherm helpt je om vanuit diverse posities briljante opnames te maken. Een selfie is nu eenvoudiger dan ooit.Art Filters…een kunst op zichSinds jaar en dag hebben Olympus camera fantastische Art Filters aan boord, die je realtime op je scherm of in je zoeker ziet. Het aantal Art Filters is in de E-PL9 uitgeroeid tot maar liefst 16 stuks. Nieuwe Art Filters als Bleach Bypass en Instant Film geven een stukje nostalgie terug aan je zojuist gemaakt foto's, effecten zoals je ze kent van de instant camera's van vroeger.Via de het touch-screen maak je nu ook eenvoudig een keuze uit alle scenesmodi (SCN-modi): tik simpelweg dubbel op de pre-set, die het dichtst in de buurt van je idee komt en de camera kiest de beste instellingen. Een nog innovatievere benadering van je creatieve ideeën komt tot uiting in de Advanced Photo (AP) modus. Waar voorheen functies als Live Composite ver verstopt zaten in de diepe menustructuren van de camera, is deze nu zeer makkelijk te activeren. Wil je nu een fantastisch foto maken van een vriend die aan het lightpainten is, dan kan je nu simpelweg het juiste icoon aantikken op het uitklapbare scherm. Op dezelfde manier kan je ook Multi Exposure, HDR, Sweep Panorama en zelfs Focus Bracketing kiezen.Leren kennenWil je de E-PL9 snel en makkelijk leren kennen? De gratis OI.Share app bevat een aantal 'How to'-filmpjes en laat je op die manier nog sneller je camera kennen. De app, die ook bedoeld is om je camera op afstand te bedienen en je foto's draadloos over te dragen, zorgt nu middels Bluetooth LE en Wi-Fi dat je camera en je smart device altijd optimaal zijn verbonden. Je kan zelfs je camera nu via de app inschakelen, zonder je camera uit je tas te hoeven halen. Zo kan je snel je laatst gemaakte foto's terugkijken.Kwaliteit door techniekWat heeft de E-PL9 nog meer in huis om je foto's uit te laten steken boven die van anderen? Allereerst de door Olympus geïntroduceerde in-body beeldstabilisatie, waarmee foto's in moeilijke lichtomstandigheden tóch scherp en onbewogen zijn. De beeldprocessor, de snele Truepic VIII, komt van het topmodel in de OM-D-serie, de E-M1 Mark II, die ervoor zorgt dat er hogere snelheden gehaald kunnen worden, waarmee de kans op scherpe foto's nog groter wordt, zelfs in uitdagende omstandigheden.Het kiezen van waar de camera moet scherpstellen kan dankzij het touch-screen gewoon door aanraking. Tik simpelweg op je scherm op het onderwerp om te focussen. Dankzij maar liefst 121 scherpstelpunten kunnen gebruikers scherpstellen waar dan ook op het scherm.Leer van meerdere lenzen te houdenEen camerasysteem valt of staat bij het aanbod van lenzen, passend bij verschillende onderwerpen en vormen van fotografie. Veel PEN liefhebbers gebruiken een M.Zuiko Digital 45mm F1.8 portretlens. Waarom? Een klassieke portretlens als de 45mm 1.8 plaatst het onderwerp in een perfect perspectief. Het grote diafragma staat daarbij garant voor een fantastisch bokeh. Wil je nog meer uit je camera halen? Kies dan uit een grote range aan lenzen, waaronder de nieuwe M.Zuiko Digital ED 30mm F3.5, die special ontwikkeld is voor alledaagse macro-opnames. Deze lens leent zich perfect voor sieraden, food of bloemen. Een perfecte match dus met je PEN E-PL9. Momenteel zijn er meer dan 20 Olympus M.Zuiko lenzen beschikbaar.De Olympus Pen E-PL9 + M.Zuiko Digital 14-42 mm F3.5-5.6 II EZ Pancake Kit (blauw) van Olympus is het ideale product om je fotografie naar een hoger niveau te tillen. Via FotografieVergelijk.nl kan je eenvoudig Olympus Pen E-PL9 + M.Zuiko Digital 14-42 mm F3.5-5.6 II EZ Pancake Kit (blauw) bestellen bij de goedkoopste leverancier. Met een product van het merk Olympus verzeker je jezelf van goede kwaliteit.